Wednesday 15 July 2009

~身体献上~

http://elbethesda.com/images/CometoME-1%5B1%5D.gif

词曲:jason

你恩典 满了我生命的杯
你的爱 怜悯我悖逆与卑微
你的话 触动了我的心田
伴着我 擦干我的眼泪

我的心 与灵有你而喜悦
我的爱 因你的话得以完全
我不配 你对我如此顾念
挽回我 这罪终之辈

chorus:
我愿意心意更新
将身体献上
背起十架紧紧跟随你、听你的话
我原献上自己
不效法世界
全人全心 跟随着你....
(全人全心 将自己以活祭献上...)

long time never have any new products of music...
lyric written during the message given by pastor for the last service...
composed this without any instrument....
going to share the demo after i recorded it... ^^

my space for my heart...

1 comment:

Adrian.Koh said...

cant wait your song bro!^^